duminică, 4 decembrie 2011

Detaliu de toamna (3)


4 comentarii:

  1. Foarte frumoase detaliile de toamna. Ma bucur sa vad ca sunt persoane care stiu sa le observe, sa le simta. De cele mai multe ori detaliile si lucrurile simple sunt cele care dau farmec ansamblului.
    Imi place cum ai surprins o mica parte din toamna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Carlla. De mult n-am iesit sa fotografiez, si cand am gasit timp liber, m-am gandit ca toamna a trecut si nu gasesc ceva,dar am cautat detalii si alte lucruri, poate putin, dar pot sa spun ca, uite, am si eu fotografii din toamna 2011. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frunzele sunt cele mai semnificative elemente ale acestui anotimp. Am o placere in a le auzi fosnetul, a simti mirosul specific lor; miros de toamna. Ma intreb totusi cum arata poza originala. Nu-ti plac culorile de frunze uscate? Si asta se numeste tot detaliu.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ca nu-mi place culoarea frunzelor uscate, ci am constat ca in alb-negru arata mai bine, detaliile unei frunze sunt mai bine evidentiate. Vor urma si fotografii color....

    RăspundețiȘtergere